Ügyfélkapcsolati asszisztens

Feladatok

az ügyfélkapcsolati menedzserek munkájának támogatása a háttér adminisztráció kezelésével

találkozók szervezése, naptármenedzsment, prezentációk előkészítése

ügyfélkapcsolati területhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése

papír alapú dokumentumok kezelése, scannelése, lefűzése

posta és futár ügyintézés

nyilvántartások és kimutatások készítése, kezelése

dossziék kezelése, dossziérend biztosítása

kapcsolattartás a társszervezetekkel

a cégcsoport teljes adminisztrációs folyamatának, informatikai rendszerének átfogó ismerete és alkalmazása

havi riport és egyéb beszámolók készítése

Elvárások

felsőfokú vagy közeljövőben megszerzésre kerülő főiskolai/egyetemi végzettség

kiemelkedően jó kommunikációs és problémamegoldó készség

értő figyelem alkalmazása

ügyfélközpontú működés

kreatív, önálló munkavégzés

igényes a munkája és önmaga iránt

kitartás, a feladatokhoz való nyitott hozzáállás

általános irodai szoftvereket magabiztosan alkalmazása, az újak használatának gyors elsajátítása

felelősségvállalás a rá bízott feladatokért

Amit kínálunk

Változatos munkakör, szerteágazó feladatok

a cég növekedéséből adódó újabb és újabb kihívások

támogató, összetartó csapat

versenyképes bérezés

folyamatos szakmai fejlődés támogatása

próbaidő utáni home office lehetőség

Jelentkezz most!

Kérjük töltsd fel önéletrajzod és motivációs leveled (több dokumentum csatolásához egyszerre jelöld ki a file-okat):

Adatkezelési hozzájárulás