RÓLUNK

Kézben tartjuk A folyamatokat

A p2m története 2008-ban kezdődött.

Stratégiánk fontos pontja, hogy a nagyvállalatoknál jól bevált módszereket, eszközöket alkalmazva segítséget nyújtsunk a kis- és középvállalkozásoknak, induló cégeknek.

Működésünk másik alapköve az indulástól kezdve, hogy amennyiben ránk is alkalmazható, a módszertanokat először magunkon próbáljuk ki. Így a legtöbb termékünket mi is alkalmazzuk, használjuk. Ilyen például a stratégiakészítés és a teljesítménymérés. Ez az „előtesztelés” azért is fontos számunkra, mert így tudunk hitelesek maradni ügyfeleink számára és tényleges segítséget nyújtani ahhoz, hogy a céljaik ne csupán álmok maradjanak.

Az elképzeléseink és a működési koncepciónk első nagy visszaigazolását 2011-ben kaptunk, amikor felkerültünk a MAG Zrt. által akkreditált tanácsadó szervezetek listájára. Az akkreditáció révén bekapcsolódhattunk a Vállalati Tanácsadás Program megvalósításába és a hazai vállalkozások fejlesztésére irányuló program keretében, támogatott formában teljesíthettük a hozzánk forduló kis- és középvállalkozások igényeit.

Családbarát intézkedéseink elismeréseként 2012-ben KKV kategóriában elnyertük a CSR Hungary Díjat. Családbarát Munkahely címet kaptunk az Emberi Erőforrások Minisztériumától, majd kisvállalat kategóriában elnyertük az Üzleti Etikai Díjat. Ügyvezetőnket, Patonai Ágnest a Példakép Alapítvány 2014-ben az 50 példaértékű fiatal vállalkozó közé választotta. 2016-ban az Investors in People Hungary és a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara által alapított Magyarország Legkiválóbb Vállalata díjjal jutalmazták a működésünket. 2016 őszén pedig beérett az előző évek munkája: hazai bajnokként jutottunk tovább az RSM által szponzorált European Business Awards hazai fordulójából, így a nemzetközi mezőnyben is képviselhettük Magyarországot az Év Munkáltatója kategóriában. 2017-ben újabb büszkeség ért minket, megkaptuk a Szerethető Munkahely minősítést.

Fontos számunkra, hogy a működésünkkel olyan normákat követünk, amelyekkel teljesítjük munkatársaink, ügyfeleink, együttműködő partnereink és a környezet elvárásait, és amelyekkel ösztönzőleg hatunk a velünk kapcsolatba kerülő szervezetek, vállalkozások számára.

p2m Consulting Kft.: Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/001071
p2m Informatika Kft.: Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/007029

Legfontosabb mérföldköveink

  • 2008

    A p2m Consulting alapítása

  • 2010

    ISO 9001 tanúsítvány megszerzése

  • 2011

    Vállalati Tanácsadás Program akkreditáció

  • 2012

    m1 Családbarát magazinbemutatkozás

  • 2012

    CSR Hungary Díj elnyerése

  • 2012

    Nyitóelőadás az első hazai TedXWomen rendezvényen

  • 2013

    „Jó, ha tudod… a munkabiztonságról” c. tájékoztatónk megjelenése

  • 2013

    Részvétel fogadó szervezetként és pioneer küldése a Climate KIC programba

  • 2013

    MNB Klub „Értékalkotók” bemutatkozás

  • 2014

    A GOP 3.3.3 pályázati konstrukció keretében 6 partnerünk marketing tevékenységének és piacra jutásának támogatása

  • 2014

    Példakép Pályázat: Patonai Ágnes az 50 példaértékű fiatal vállalkozó között.

  • 2015

    Családbarát Munkahely lettünk

  • 2015

    CSR Piac pályázat és kiállítás

  • 2015

    Bemutattuk a „Léc fölött” minőségbiztosítási rendszert a TAFISA Világkongresszuson

  • 2015

    Elnyertük az Üzleti Etikai Díjat kisvállalat kategóriában

  • 2016

    Legkiválóbb Vállalat lettünk

  • 2016

    European Business Awards - Nemzeti Bajnokok lettünk

  • 2017

    Szerethető munkahely lettünk

  • 2020

    Tudásbarát szervezet pályázat I. helyezett - Kisvállalkozás kategória

Csapatunk

  • Patonai Ágnes - ügyvezető

    Minőségirányítási mérnöki végzettséggel több, mint 20 éve segítem vállalkozások vezetőit működésfejlesztési feladatokban. Legyen szó törvényi megfelelésről, vagy egy szabványnak megfelelő tanúsítás megszerzéséről, tréningről, choachingról, vagy egy mély beszélgetésről a tervekről, stratégiákról. Rendszerszemléletemmel és precíz szervezőkészségemmel, szisztematikusan végig gondolva vezetem végig ügyfeleinket a célként megfogalmazott eredményekig.

    Nagyon szeretem a kisvállalkozások egyedi és mégis ismerős kihívásait, mert a saját cégünkben testközelből is találkoztam ezekkel. A megoldáshoz sokszor azonban a nagyvállalatoknál szerzett tapasztalataim vezetnek, melyeket letisztultan, egyszerűsítve adok át az ügyfeleknek, így számukra is közérthetővé téve a bonyolult elméleteket.

    Jelenleg a tanácsadó cégünket vezetem, ahol elsősorban a tanácsadói csapat fejlesztése és szervezése, valamint az új megbízások szerzése tartozik hozzám.

    Pozitív hozzáállásom és szenvedélyem a rend és átláthatóság iránt segítenek a mindennapokban. Hiszek a folyamatos önképzésben, fejlődésben és erre bíztatok mindenkit a környezetemben is.

  • Szabad Tamás - ügyvezető

    Minőségirányítási mérnöki diplomát szereztem 2000-ben, majd egyből tanácsadóként kezdtem meg pályafutásom. Az első néhány évben irányítási rendszerek bevezetésével foglalkoztam, azt követően hamar bekerültem folyamatmenedzsment és teljesítménymérési projektekbe, amik később a fő szakterületemmé váltak.

    Pályám során nemzetközi és magyar tulajdonú tanácsadó cégeknél is dolgoztam, lehetőségem adódott multinacionális cégektől kezdve, hazai nagyvállalatokon keresztül, állami és közigazgatási szervezetekig számos projektben tapasztalatot szerezni.

    A p2m-et – saját tanácsadó cégünket – 2008-ban alapítottuk, ahol jelenleg ügyvezetői feladatokat látok el. A feladatkörömbe tartozik az üzletfejlesztés, a tanácsadói projektek irányítása, valamint a cég operatív és pénzügyi vezetése. Hiszek abban, hogy tanácsadó csapatunkkal és eszköztárunkkal hozzájárulunk a szervezetek fejlődéséhez, értéket teremtünk.

    Bár a mai napig szívesen bekapcsolódok a tanácsadói projektek egyes feladataiba is, de már elsősorban a cégünk építése, a tanácsadói tevékenységünk fejlesztése jelenti számomra a legfőbb motivációt.

  • Bendly Anita - projektiroda-vezető, szakterületi vezető

    Az egyediségben hiszek. Abban, hogy minden ember, minden csoport vagy szervezet és minden kultúra más értékekkel rendelkezik, ezekre az egyedi értékekre alapozva tud fejlődni.

    Munkám során is igyekszem ezt hangsúlyosan kezelni, a különböző helyzetekben az ügyfelek számára a leginkább testhezálló, személyre szabott megoldást megtalálni.

    Okleveles biológusként, majd minőségügyi mérnökként végeztem a kétezres évek elején, de ismereteimet számos területen fejlesztettem: a projektmenedzsment, stratégiai menedzsment és a folyamatmenedzsement, ami igazán közel áll hozzám.

    A p2m munkáját szakterületi vezetőként támogatom, de szívesen részt veszek különböző témájú projektekben tanácsadóként vagy projektvezetőként. Csapatmunkában a legfontosabb értékek számomra a motiváltság megteremtése, az érdekeltek maximális elégedettsége és az értékteremtő, hatékony feladatvégzés.

    A magánéletemben saját magam számára is teret engedek az egyediségnek, sokszínűségnek - a tanácsadói léten túl 3D látványtervezéssel foglalkozom, valamint lopott időben hobbi festéssel kapcsolódok ki.

  • Csóti Gábor - Ügyfélkapcsolati vezető, szakterületi vezető

    A közösségi tudásmegosztásban és értékteremtésben hiszek baráti körök, vállalkozások vagy akár a társadalom szintjén. Rendszerben gondolkodom, de azt is látom, hogy az üzleti gépezet valójában milyen „lágy” tényezőktől működik. Mikroelektronika és technológia szakos villamosmérnökként végeztem 1991-ben a Műegyetemen, majd 2008-ban emberierőforrás-menedzsment és minőségmenedzsment szakirányú MBA diplomát szereztem ugyanott.

    Akik a szakmai elkötelezettségemet ismerik, ezt mondják rólam: tudás- és innovációs stratéga, a GAMECHANGERS Közösség alapítója, digitális transzformációs, innováció-menedzsment és szervezetfejlesztési tanácsadó, a BusinessLab és a Magyarország Legkiválóbb Vállalatai Program kezdeményezője, az Investors in People szervezeti és akkreditációs rendszer regisztrált nemzetközi tanácsadója. A p2m munkáját HR-menedzsment, vállalatszervezés és teljesítménymenedzsment szakterületeken segítem, de minden projektben örömmel részt veszek, amihez értéket tudok tenni.

    Szenvedélyesen kutatom és népszerűsítem a jövő versenykritériumait és a jövőbiztos szervezetek kiváló üzleti gyakorlatait, elkötelezett vagyok a hálózatos innováció támogatása és az üzleti kultúra fejlesztése mellett. Ezért is tartom nagy megtiszteltetésnek, amikor felsőoktatási intézmények vendégelőadónak kérnek fel.

  • Horváth Anna - ügyfélkapcsolati munkatárs

    Hiszem, hogy munkavállalók és struktúrák közötti szinergiák biztosítják a sikeres szervezetek
    működését. Ahhoz, hogy munkatársainkból a legjobbat hozzuk ki, fókuszban az egyéni célok, kompetenciák kell, hogy álljanak. Minél magasabb szintű hozzáadott értéket létrehozni, hatékonyan működni csak megfelelő rendszerben, jól körül határolt és testreszabott keretek között, optimálisan kialakított folyamatok mentén lehet. A munkám során ennek a harmóniának a megteremtése vezérel, legyen szó akár projektmenedzsmentről, stratégiáról, HR vagy vállalatszervezési kérdésekről. HR menedzsment szakon szereztem diplomát, tanácsadóként munkavállalói elégedettség és brand, HR tanácsadás, sales & marketing stratégia kialakítása témákkal foglalkoztam. Az adott szervezet kultúrájához leginkább illeszkedő megoldásokat úgy tudunk adni, ha alaposan megismerjük a jelenlegi állapotot, háttérfolyamatokat, mozgatórugókat. Ügyfélkapcsolati munkatársként és tanácsadóként a legfontosabb eszközöm a kérdezés és megfigyelés. 20 éves pályafutásom során összegyűjtött tapasztalat, tanácsadói szemléletmód hozzájárul a szervezetfejlesztési projektek sikeréhez.

  • Varjas Zoltán - ügyfélkapcsolati munkatárs

    Alapvetően egy gazdasági beállítottságú, a számok és az összefüggések világában jártas
    embernek tartom magam. Ugyanakkor munkám során hamar szembesültem azzal, hogy egy döntést nem csak a rendelkezésre álló pénzügyi mutatók és információk határozzák meg. Minden helyzetben szükséges, hogy több szempontot vegyünk figyelembe. Ez az érzés vezetett oda, hogy közgazdász végzettségem mellé más területek működési alapjait megismerjem, a döntések előkészítése során használt alapelveket és összefüggéseket megértsem. Az elmúlt években törekedtem a tapasztalatom szélesítésére. A gazdasági területek menedzselésével párhuzamosan a cégek működtetéséhez szükséges más területek - mint a szervezetfejlesztés, a minőségirányítás, a HR és a marketing – alapjait is igyekeztem elsajátítani. Szeretem a kihívásokat, így dolgozhattam Afrikában is több hónapon keresztül. A feladatok sokszínűsége lehetővé tette számomra, hogy az elmúlt években generalista irányba képezzem magam tovább.

  • Kovács Katalin - ügyfélkapcsolati munkatárs

    Könnyűipari mérnökként végeztem, később sportszervezői, wellness menedzseri képesítéseket is szereztem. Egy plusz érdekesség a sommelier végzettségem. Mindezek kombinációja jól hasznosítható ügyfélkapcsolati munkámban, mivel legfőképp céges rendezvények, csapatépítők, tréningek, coachingok, HR menedzsment projektek koordinációját végzem. A specialitásom a legnehezebb projekt kihívások, a különleges, egyedi igényű cégek, rövid határidős feladatok - ahol az azonnali, gyors, rugalmas reagálás elengedhetetlenül fontos. Az innováció az egyik kedvenc területem, ezért nagy örömmel dolgozom innovatív elemeket tartalmazó projekteken. Rendezvényszervezőként, majd rendezvény menedzserként eltöltött 10 évemnek köszönhetően rengeteg partnerrel dolgoztam együtt. Ez a tapasztalat tesz képessé arra, hogy hamar megtalálom a közös hangot és nagyon gyorsan tudok az üzleti partnerekkel hatékony, egy hullámhosszon működő munkakapcsolatot kialakítani. Fontos számomra a környezetvédelem, a természet és az állatok védelme, valamint az egészséges, sportos életmód. Ezeket az elveket igyekszem beépíteni a projektjeimbe is.

  • Ivánkovits Ildikó - ügyfélkapcsolati munkatárs

    Közgazdasági, külkereskedelmi, reklám–marketing, valamint rendezvényszervezői végzettségeim vannak. Ezen tudásokkal felvértezve, majd egy évtizedet töltöttem Európa egyik legnagyobb minőségbiztosítási és -irányítási cégénél, valamint másfél évtizedet a világ legnagyobb japán székhelyű szórakoztató elektronikai vállalatánál.
    Napi szinten tartottam a kapcsolatot tucatnyi üzleti partnerrel, sajtóval, médiával és a társosztályokkal. A sikeres üzleti eredmények eléréshez közel 100 rendezvényt szerveztem és bonyolítottam le.

    Ügyfélkapcsolati munkatársként erősítem a p2m csapatát, ahol továbbfejlesztve használhatom fel a korábbi munkáim során szerzett tapasztalataimat.Hiszek az élethosszig tartó tanulásban és a jövőbe fektetett energiák megtérülésében.

  • Kis Gabriella - ügyfélkapcsolati munkatárs

    Kereskedelmi szakos közgazdászként végeztem a BGF-en.
    Az elmúlt években egy KKV-nál HR generalistaként és pénzügyesként dolgoztam egy EU pályázatíró cégnél.Dolgoztam már logisztikusként, vezettem saját boltot és a marketingbe is belekóstoltam. Tapasztalataimat multinacionális és kisvállalati környezetben szereztem, főként a menedzsment oldalán. A p2m-nél ügyfélkapcsolati menedzserként dolgozom egy szakmailag profi és emberileg is remek csapat tagjaként. A HR szakterület vonz leginkább, ilyen irányban képzem magam jelenleg is. Az emberekkel való értő kommunikáció mindig is az erősségeim közé tartozott és kimagaslóan jók az empatikus készségeim. Optimista és gyakorlatias hozzáállásom van a problémákhoz is.Önkéntesként HR-es tanácsokat adok álláskeresőknek, részt veszek a szervezetfejlesztésben és gazdasági kérdésekben segítek, egy most alakuló alapítványnál.
    Kikapcsolódásként főzök, főként egészséges ételeket. Gyakran túrázom, biciklizem és jógázom. Nálam a kikapcsolódás az aktív időtöltés.

  • Erdei-Molnár Zita - Integrált irányítási Rendszer vezető, tanácsadó

    Közgazdász és humán szervező diplomával kerültem be egy mérnökök által „uralt” területre, a minőségirányításra. Így az üzleti és humán szemléletet kombinálom a műszaki megközelítéssel. Kezdetben egy tanácsadó csapat háttértámogatójaként tevékenykedtem, majd az összegyűjtött tapasztalatokat és tudást a tanácsadói oldalon kamatoztattam, ahol azóta is folyamatosan képzem magam. Lelkesít, hogy a keretet adó szabványok által segíthetem vállalatok, vállalkozások fejlődését, hatékony működését. Fő területem az ISO 9001 és az ISO 13485 szabványok szerinti működés kialakítása. Szeretem, ahogy a szabványok száraz szövegezését a mindennapok gyakorlatára fordítjuk. A projektmenedzsment, folyamatfejlesztés és szervezetfejlesztés egyes elemeit pedig még a magánéleti feladatokban is hasznosítom, legyen szó kockázatértékelésről, változáskezelésről, vagy napi ütemezésről.

    Fő alapelvem, hogy a „szabványosításra” és a fejlesztésre ne kötelezettségként, hanem lehetőségként, szakmai nyereségként tekintsen a szervezet minden munkatársa.

    „A minőség azt jelenti, hogy akkor is jól csinálsz valamit, amikor nem látják.” (Henry Ford)

  • Szűcs Beáta - szakterületi vezető, tanácsadó

    Minőségszabályozó élelmiszermérnökként diplomáztam a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetemen.

    Tudásom azóta is folyamatosan fejlesztem. 2007-ben a BME-n minőségirányítási rendszermérnök lettem. Emellett számos ISO szabvány-szerinti auditor tanfolyamot végeztem, kiemelve az ISO 9001 és az ISO 13485 szabványokat.

    Pályám kezdetétől „működés irányítással” foglalkozom. A kezdeti években junior tanácsadóként szereztem gyakorlatot az irányítási rendszerszabványok bevezetésében és működtetésében, később multi környezetben alkalmazottként dolgoztam minőségirányítási területen. Pár éve visszatértem a tanácsadáshoz. Számos iparágban megfordultam, a rendszámtábla gyártástól kezdve a tejtermelő tehenészeten át, a villamos energia előállításig, ami szélesítette az ismereteim, a látás- és gondolkodásmódomat. Jelenlegi munkáim nagy része az orvostechnikai eszközök gyártás-forgalmazás szabályozásához kötődik. A tanácsadásban a feladatok sokszínűsége vonz, melyek változatosságot jelentenek és rugalmasságot kívánnak.

     

  • Kuti Anita - Szakterületi vezető, ibf

    Minőségüggyel kezdtem a pályámat, majd nagyon hamar megtalált az informatikai biztonság, és később természetesen kapcsolódó témaként az adatvédelem. Hogy a szakmámat mennyire komolyan gondolom, azt az itt megjelent fotóm is mutatja. A hobbim a hivatásom. Ez természetesen eredményezi, hogy nincs kompromisszum. Minden feladatomban és projektemben a maximumra törekszem és a legjobb megoldásokra. Sokszor ezeknek a megoldásoknak az időnyomás ad még cifrább kereteket, hiszen aki ilyen területen kér segítséget, általában azonnali megoldásokat akar. Mottóm: „A lehetetlent azonnal teljesítjük, a csodára egy kicsit várni kell.”

    Tapasztalatom már több, mint szeretném, megoldandó problémával azonban még mindig meg tudnak lepni az ügyfelek. Így most már egyre gyakrabban kisebb csapatot is vezetek, hogy az ő speciális szaktudásukkal kiegészítve még szélesebb spektrumon adhassunk megoldást az információ- és adatbiztonsági területeken. Célom, hogy az informatikai biztonság iránti tudatosság általánosan növekedjen.

    Kávéval működök, kikapcsolódásként túrázom és bringázok, a magas hegyekben és a vízben érzem magam otthon.

  • Csécsei Róbert - szakterületi vezető, tanácsadó

    Mérnök-közgazdászként (BME, BKE) vezetési tanácsadással foglalkozom több mint 30 éve. Azt tapasztaltam, hogy a sikeres szervezeteknél az összhangot kell biztosítani a rendszerek szintjén és az embereknél is. A célok, a siker elérését, a hatékony működést támogatom vállalati és egyéni szinten is a feltételek megteremtésével: vállalati és egyéni célok elérése (a stratégia menedzselése), gördülékeny feladatelvégzés (folyamatmenedzsment), elvárásoknak való megfelelés (hatékonyságjavítás, teljesítménymenedzsment), készségek, képességek biztosítása (kompetenciafejlesztés).

    Ha megvannak a szükséges képességeink (vállalati, szervezeti és egyéni szinten is), akkor jól látjuk a körülöttünk lévő világot és a válságos helyzetben is meg tudunk küzdeni a problémákkal, kihívásokkal, a változással és a fejlődéssel.

    A p2m működését szakterületi vezetőként támogatom (vállalatszervezés, folyamatmenedzsment) és projekteket vezetek.

  • Kiss Tünde - tanácsadó

    Agrármérnök és élelmiszermérnök diplomákkal rendelkezem. Közel két évtizedet töltöttem a magyar élelmiszergyártásban vezetői pozícióban, minőségirányítási vezetőként, termelésvezetőként és gyáregység vezetőként, a KKV szektorban. Tudásomat a diplomáim megszerzése óta is folyamatosan fejlesztem. Rendszeresen részt veszek képzéseken, tanfolyamokon, konferenciákon. 
    Kiemelten és aktívan foglalkozom az élelmiszerbiztonsági (HACCP, IFS, BRCGS, ISO 22000), az ISO 9001 és ISO 13485 szabványokkal.
    Pályafutásom alatt azt tapasztaltam, hogy a kis- és középvállalkozások kényszerként élik meg a minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági rendszerek bevezetését és működtetését. Tanácsadóként arra törekszem, hogy az ügyfelek szemléletváltását támogassam, ezzel segítsem új piaci lehetőségekhez és új vevőhöz jutásukat vagy piacon maradásukat. Küldetésem, hogy a partnereknél közös munkával új szemléletet alakítsunk, valódi értelmet nyerjen a vezetői és szervezeti elkötelezettség, a minőség szemlélet, a folyamatos fejlesztés.

  • Perczel Fanni - tanácsadó

    Végzettségemet tekintve közgazdász vagyok. Pályafutásom alatt multinacionális, kkv és startup környezetben is volt lehetőségem tapasztalatot szerezni projektmenedzsment, folyamat- és szervezetfejlesztési területen. 

    Az elmúlt években leginkább üzletfejlesztési és stratégiaalkotási projekteken dolgoztam, ahol mind vezetői, mind szakértői szerepben is kipróbálhattam magam. Szívesen dolgozom nemzetközi munkakörnyezetben is, mivel a kulturális sokszínűség nagyban segítheti az innovatív gondolkodást és a változásra való nyitottságot.

    10 éve ismerkedtem meg az agilis módszertannal, melynek keretrendszerét azóta is szívesen használom. Számomra az agilitás legizgalmasabb része az, hogy hogyan lehet a módszertan által nyújtott eszköztárt a vállalat üzleti modelljére, a csapatra, illetve az egyénekre optimalizálni. 

    Lételemem az innováció, kreativitás és a folyamatos fejlesztés.

  • Kocsis Zsuzsa - tanácsadó

    Környezet-, munka-, tűzvédelmi tanácsadóként segítem a p2m csapatát és projektjeit, okleveles környezetmérnök, munkavédelmi szakmérnök, tűzvédelmi előadói végzettséggel rendelkezem.

    13 évig dolgoztam egy 2000 fős autóipari beszállító EHS (Environmental-Health-Safety) csoportvezetőjeként így nagyon nagy tapasztalatot szereztem nagy létszámú és komplex feladatok ellátásában, és lassan 10 éve dolgozom rész vagy teljes munkaidőben tanácsadóként, ahol a kis- és középvállalkozásokat érintő követelmények teljesítésében is gyakorlatot szereztem.

    Fő feladatom a szervezetek környezet-, munka-, és tűzvédelmi feladatainak azonosítása és a megoldásban való részvétel a szervezet igényeinek és lehetőségeinek megfelelően. Gyakran felmerülő megbízás, hogy a személyre szabott szabályzásuk és tréningjük alapján az önálló munkára készítem fel őket, de gyakori kérés az is, hogy rendszeresen kísérjem figyelemmel és lássam el tanácsaimmal a tevékenységüket.

    Erősségem a megfelelőségi felmérés és az EHS átvilágítás készítése.

     

  • Vecsey Dalma - HR vezető

    Marketing szakirányon, gazdasági mérnökként végeztem. Az igazi közegem a beszélgetés, a szavak, az emberi történetek.

    Dolgoztam kommunikációs ügynökségnél, kis- és nagyvállalati marketingesként, szerveztem rendezvényeket üzleti találkozótól kezdve több száz fős konferenciáig, vezettem irodát mindennapi adminisztratív teendőkkel. Írtam szakcikkeket, blogposztokat, előadásanyagokat, PR szövegeket, vállalati külső és belső tájékoztatókat.

    Ahhoz, hogy igazán az ügyfél nevében írjak és beszéljek, mindig igyekeztem az ő szemével látni, az ő fejével gondolkodni, az ő helyzetére megoldást találni. Ezek a kapcsolódások indítottak el egy másik vonalon. Az utóbbi tizen-x évben már főleg azzal foglalkozom, hogy A-ból B-be juttassak embereket, vállalkozásokat. A saját életükben, a saját útjukon. Trénerként, coachként segítem őket, hogy kimondják és lépésről-lépésre megteremtsék azt, amit célként tűznek maguk elé.

    Abban hiszek, hogy a dolgok egyszerűek, ha nem bonyolítjuk túl őket. Mindig az első gondolat szól legbelülről, ezért érdemes odafigyelni a megérzésekre. Minden egyéb jön magától.

  • Székely Tünde - szerződés menedzser

    A p2m csapatát szerződés menedzserként erősítem, vagyis én biztosítom, hogy a tanácsadók munkájához minden szükséges háttér rendelkezésre álljon, illetve az optimális irodai működtetés biztosításához a beszállítókkal való együttműködésben is szerepet vállalok. Az én feladatom a cégnél az alvállalkozókkal való kapcsolattartás, emellett hozzám tartozik a szervezeten belül a felnőttképzéssel kapcsolatos feladatok irányítása, illetve ellátom az adatvédelmi koordinátor szerepkört. Alkalomadtán egyes projektek hattérmunkájába is bekapcsolódom.
    Nagyon fontos számomra a folyamatos tanulási, fejlődési lehetőség, ezért igyekszem nyitott szemmel járni a világban, és fogékony maradni a tanulásra, fejlődésre. Nagyon fontos számomra a munkával töltött idő és a pihenéssel töltött idő közötti egyensúly megtalálása, ami egy folyamatos kihívást jelent. Mivel azt preferálom, hogy a figyelmemet egyszerre csak egy dologra összpontosítsam, ez ennek szétválasztásánál sincs másképpen. Mondhatjuk úgy is, hogy „zsiliprendszerrel” működöm. A munkán kívül a családommal, illetve a barátaimmal töltött idővel, és gyakran utazással töltöm fel lemerülő energiaforrásaimat.

  • Jáka Szilvia - üzemeltetési munkatárs

    Sportszervező szakon végeztem a Testnevelési Egyetem, emellett versenyszerűen röplabdáztam közel 20 éven át.

    Dolgozni a kereskedelem világában kezdtem egy multinacionális cégnél, ahol a 13 év alatt sok mindent megtanulhattam a felelősségről, a menedzsment folyamatokról és a vásárlókkal való kommunikációról.

    A kereskedelemben és a sportban elsajátított tapasztalatokat a p2m-nél, mint üzemeltetési munkatárs kamatoztatom. Feladatkörömet tekintve én biztosítom az üzemeltetéshez szükséges feltételeket, illetve azon dolgozom, hogy a kollégák minél kellemesebb körülmények között tudjanak dolgozni.

     

  • Kincses Lili - Junior tanácsadó

    A Budapesti Műszaki és Gazdasági Egyetemen vagyok végzős Gazdálkodási és menedzsment alapszakos hallgató.  Egyetemi projektmunkák, majd később a szakdolgozatom kapcsán ismerkedtem meg a folyamatfejlesztés és minőségmenedzsment szakterületekkel és már akkor tudtam, hogy ezzel a jövőben is szívesen foglalkoznék.

    2021 szeptemberében csatlakoztam is a p2m-hez, ahol jelenleg junior tanácsadó vagyok és a projektjeink minőségbiztosításával foglalkozom, ez utóbbi miatt a kollégák csak belső elhárítás néven emlegetnek. Mindig a hatékonyságra és precizitásra törekedtem iskolai tevékenységeim során és a magánéletemben egyaránt és ha valamilyen problémába ütközök addig nem nyugszom, amíg nem találok rá megoldást, mert hiszek benne, hogy nincs lehetetlen küldetés.

     

  • Neubauer Roland - junior tanácsadó

    A Budapesti Gazdasági egyetemen végeztem 2022 elején Gazdálkodás és menedzsment alapszakon. Jelenleg a Budapesti Metropolitan Egyetem Vezetés és Szervezés levelező szakon vagyok mesterszakos hallgató a p2m mellett.

    A p2m csapatához 2021 augusztus elején csatlakoztam, mint junior tanácsadó és projekt adminisztrátor. Munkám során a gondolkodást és a kreativitást igénylő kihívásokkal teli feladatokat szeretem. Munkáim közé tartozik a projektekhez kapcsolódó horizontális feladatok ellátása.

    Hiszek a csapatszellemben, ugyanis úgy gondolom, hogy ez az ami tovább viszi a p2m-et és kihozza belőlünk a legtöbbet.

     

Mi így dolgozunk

Az érdeklődésben, ajánlatkérésben megadott telefonszámon jelentkezünk, hogy röviden átbeszéljük a legfontosabb szempontokat, ami az árajánlathoz szükséges. Amennyiben a feladat meghatározása miatt indokolt, úgy a beszélgetés során egyeztetünk egy Önnek megfelelő időpontot a személyes találkozáshoz.

A megkeresésre felvesszük Önnel a kapcsolatot.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Díjak & eredmények

  • CSR Hungary Díj

    2012-ben a kis- és középvállalkozások kategóriájában elnyertük a CSR Hungary Díjat.

  • Példakép

    Ügyvezetőnket, Patonai Ágnest a Példakép Alapítvány 2014-ben az 50 példaértékű fiatal vállalkozó közé választotta.

  • CSR Piac

    Felelős foglalkoztatói kategóriában díjazta pályázatunkat a KÖVET Egyesület a Fenntartható Gazdálkodásért és az Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Ezzel lehetőséget kaptunk, hogy saját standdal vegyünk részt a legjobb vállalati gyakorlatokat bemutató CSR Piac kiállításon.

  • Üzleti Etika Díj

    Kisvállalat kategóriában elnyertük az Üzleti Etikai Díjat, amelyet László Ervin professzor, a Budapest Klub alapító elnöke és Demcsák Mária, a Piac & Profit magazin alapító főszerkesztője hozott létre az üzleti életben tisztességesen, felelősen működő cégek elismerésére.

  • MNB Klub - Értékalkotók

     Magyar Nemzeti Bank létrehozta az MNB Klub-ot, ahol a p2m Consulting beválasztásra került az „Értékalkotók” közé.

  • Magyarország Legkiválóbb Vállalata Díj

    Az Investors in People Hungary és a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara által alapított Magyarország Legkiválóbb Vállalata díjjal jutalmazták a működésünket "Szervezeti együttműködés" kategóriában.

  • European Business Awards megmérettetés

    2016 őszén hazai bajnokként jutottunk tovább az RSM által szponzorált European Business Awards hazai fordulójából, így a nemzetközi mezőnyben is képviselhettük Magyarországot az Év Munkáltatója kategóriában.

  • Szerethető Munkahely Díj 2017

    2017-ben újabb büszkeség ért minket: megkaptuk a Szerethető Munkahely minősítést a DreamJo.bs által meghirdetett pályázaton.

  • Minősített Vállalható üzleti szereplő

    Sikerült helytállnunk a Bridge Budapest által kidolgozott minősítési rendszerben. Így a Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezés keretében megkaptuk a Vállalható Üzleti Szereplő minősítést. A Vállalható Üzleti Szereplők Manifesztója IDE kattintva tekinthető meg.

  • Családbarát munkahely 2020

    2020-ban a Családbarát Hely tanúsító védjegyet szereztünk jelenlegi működési gyakorlataink elismeréseként.

  • Tudásbarát szervezet

    A 2019-es SEED Alapítvány és a TTKA által meghirdetett Tudásbarát szervezet pályázaton I. helyezett lettünk kisvállalkozás kategóriában

  • ISO 9001, ISO 27001 és ISO 37001 tanúsítvány

    Az ISO 9001 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert működtetünk, amelyet a Certop Termék- és Rendszertanúsító Kft. által kiállított tanúsítvány igazol. Emellé az ISO 27001 tanúsítást is megszereztük, így rendszereink integráltan már az információbiztonsági követelmények teljesülését is biztosítják.

    2020-ban sikeresen tanúsíttattuk az ISO 37001 szabvány szerinti antikorrupciós irányítási rendszerünket is, mely igazolja, hogy cégünk elkötelezett a feddhetetlenség és az etikus magatartás iránt, ezt elvárjuk munkavállalóinktól és üzleti partnereinktől is.