Feladatok
A p2m tanácsadói szolgáltatási portfóliójának ismerete
Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, érdeklődés, egyeztetések
Gyors reagálás a megkeresésekre, felmerülő ügyféligényekre
Ügyféligények felmérése, értelmezése, megoldás keresése szükség esetén tisztázó kérdések megfogalmazása a tanácsadók (szakterületek) bevonásával
Mérföldkövek, szakmai megvalósíthatóság egyeztetése az ügyféllel
Ajánlatok és szerződések előkészítése
Ajánlatok és szerződések nyomonkövetése, after sales feladatok (telefonok, e-mailek) ellátása és megszervezése
Az ügyfelek pénzügyi elszámolásainak követése, adminisztrációja
Tárgyalások szervezése, egyeztetése, előkészítése, tárgyalásokon való részvétel, az információk rögzítése, dokumentálás
Közvetítő szerep ügyfél és tanácsadók között
A piaci CRM rendszer napi szintű használata, események naprakész rögzítése
Prezentációk készítése az ügyfelek és a közvetlen vezető részére
Havi riport és egyéb beszámolók készítése a közvetlen vezető részére
A tanácsadók tanácsadói munkájának támogatása
Részvétel a sales kampányok előkészítésében és lebonyolításában
Rendezvényeken való részvétel, a p2m képviselete.
Elvárások
Kiemelkedően jó kommunikációs és problémamegoldó készség
Értő figyelem alkalmazása
Excel és PowerPoint magas szintű alkalmazása
Ügyfélközpontú működés
Kreatív, önálló, analitikus munkavégzés
Igényes a munkája és önmaga iránt
Kitartás, a feladatokhoz való nyitott hozzáállás.
Előnyt jelent
Tanácsadói, account – key account tapasztalat, 5+ év ügyfélkapcsolati tapasztalat
A p2m tanácsadási területeinek ismerete
Multinacionális cég működésfejlesztésében szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
Változatos munkakör, szerteágazó feladatok
A cég növekedéséből adódó újabb és újabb kihívások
szakmai fejlődés támogatása
Versenyképes bérezés
Inspiratív, szakmai fejlődést nyújtó munkakörnyezet.
Támogató csapat.
Jelentkezz most!