HR Business Partner

Feladatok

Személyes kapcsolattartás a p2m cégcsoport munkavállalóival és a támogatott szakterületen dolgozó vezetőkkel

A szakterületek támogatása a létszámtervezésben, bértervezésben, bérstruktúra kialakításában

Új kollégák toborzása a szakmai területek aktuális igényeinek megfelelően

Foglalkoztatási jogviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, új belépők integrálásának és beilleszkedésének támogatása

Bértárgyalások, napidíj/óradíj egyeztetések

Éves béremelések, bónuszok meghatározásának előkészítése, támogatása, kommunikálása a munkatársak felé

Szakmai képzési igények alapján közreműködés a képzési tervek összeállításában, a képzések megvalósításának menedzselésében

Közreműködés a csapatépítések tervezésében, szervezésében, megvalósításában

Részvétel a munkavállalói elégedettségi felmérés lebonyolításában

Javaslatok megfogalmazása a működés és a minőség javítására

HR szabályzatok írása

Elvárások

Felsőfokú végzettség

Min. 5 éves HR területen szerzett tapasztalat

MS Office alkalmazások magabiztos kezelése

Kreatív, önálló munkavégzés

Jó kommunikációs képesség

Igényesség önmaga és a munkája iránt

Jó stressztűrő képesség

Stratégiai gondolkodás

Folyamatmenedzsment szemlélet

Előnyt jelent

felsőfokú végzettség

közbeszerzői szakmai képzés

hatályos Kbt. ismerete

Amit kínálunk

versenyképes bérezés

próbaidő utáni hibrid munkavégzés

támogatjuk a szakmai fejlődést

jó csapat és munkahelyi légkör

jó csapat és munkahelyi légkör

változatos projektekben való részvétel

Jelentkezz most!

Kérjük töltsd fel önéletrajzod és motivációs leveled (több dokumentum csatolásához egyszerre jelöld ki a file-okat):

Adatkezelési hozzájárulás