Feladatok
jkgkg
kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, érdeklődés, egyeztetések;
kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, érdeklődés, egyeztetések;
kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, érdeklődés, egyeztetések;
kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, érdeklődés, egyeztetések;
ügyféligények felmérése, tolmácsolása, megoldás keresése, szükség esetén tisztázó kérdések megfogalmazása a szakterületi vezető támogatásával;
új ügyfél igények feltérképezése;
közvetítő szerep ügyfél és tanácsadók között;
a p2m szolgáltatási portfóliójának ismerete és ajánlása;
tárgyalások szervezése, egyeztetése, előkészítése, tárgyalásokon, ügyfél egyeztetéseken, projekt indítókon való részvétel, az információk rögzítése, dokumentálás;
ajánlatok megírása;
szerződések előkészítése;
reagálás megkeresésekre és felmerülő igényekre;
projektek zárásakor visszajelzés kérése az ügyféltől, értékelés végzése és az információk továbbítása tanácsadók felé;
ajánlatok és szerződések nyomon követése, after sales feladatok (telefonok, e-mailek);
rendezvényeken való részvétel, a p2m képviselete, networking;
rendezvényeken való részvétel, a p2m képviselete, networking;
Elvárások
kiemelkedően jó kommunikációs és problémamegoldó készség;
Érdekességek
értő figyelem alkalmazása;
ügyfélközpontú működés;
kreatív, önálló munkavégzés;
igényes a munkája és önmaga iránt;
kitartás, a feladatokhoz való nyitott hozzáállás.
Előnyt jelent
tanácsadói, account – key account tapasztalat;
5+ év ügyfélkapcsolati tapasztalat;
szervezetfejlesztési-, folyamatmenedzsment ismeretek, tanácsadás területének ismerete.
Amit kínálunk
változatos munkakör, szerteágazó feladatok;
a cég növekedéséből adódó újabb és újabb kihívások;
versenyképes bérezés;
támogató csapat;
folyamatos szakmai fejlődés támogatása;
inspiratív, szakmai fejlődést nyújtó munkakörnyezet.
Jelentkezz most!