Ügyfélkapcsolati asszisztens

Feladatok

jkgkg

kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, érdeklődés, egyeztetések;

kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, érdeklődés, egyeztetések;

kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, érdeklődés, egyeztetések;

kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, érdeklődés, egyeztetések;

ügyféligények felmérése, tolmácsolása, megoldás keresése, szükség esetén tisztázó kérdések megfogalmazása a szakterületi vezető támogatásával;

új ügyfél igények feltérképezése;

közvetítő szerep ügyfél és tanácsadók között;

a p2m szolgáltatási portfóliójának ismerete és ajánlása;

tárgyalások szervezése, egyeztetése, előkészítése, tárgyalásokon, ügyfél egyeztetéseken, projekt indítókon való részvétel, az információk rögzítése, dokumentálás;

ajánlatok megírása;

szerződések előkészítése;

reagálás megkeresésekre és felmerülő igényekre;

projektek zárásakor visszajelzés kérése az ügyféltől, értékelés végzése és az információk továbbítása tanácsadók felé;

ajánlatok és szerződések nyomon követése, after sales feladatok (telefonok, e-mailek);

rendezvényeken való részvétel, a p2m képviselete, networking;

rendezvényeken való részvétel, a p2m képviselete, networking;

Elvárások

kiemelkedően jó kommunikációs és problémamegoldó készség;

Érdekességek

értő figyelem alkalmazása;

ügyfélközpontú működés;

kreatív, önálló munkavégzés;

igényes a munkája és önmaga iránt;

kitartás, a feladatokhoz való nyitott hozzáállás.

Előnyt jelent

tanácsadói, account – key account tapasztalat;

5+ év ügyfélkapcsolati tapasztalat;

szervezetfejlesztési-, folyamatmenedzsment ismeretek, tanácsadás területének ismerete.

Amit kínálunk

változatos munkakör, szerteágazó feladatok;

a cég növekedéséből adódó újabb és újabb kihívások;

versenyképes bérezés;

támogató csapat;

folyamatos szakmai fejlődés támogatása;

inspiratív, szakmai fejlődést nyújtó munkakörnyezet.

Jelentkezz most!

Kérjük töltsd fel önéletrajzod és motivációs leveled:

Adatkezelési hozzájárulás