Milyen helyzetekre nyújt megoldást
Láthatóvá tesszük a tényleges teljesítményt, legyen szó folyamatokról, feladatokról, egyéni munkáról, partneri- és ügyfél-együttműködések eredményességéről.
A vállalkozás stratégiáját elemekre bontva minden fontos akcióhoz, teendőhöz mérhető mutatószámokat rendelünk. A munkatársak számára a mindennapi feladatok szintjére lebontva kézzelfoghatóvá tesszük a vezetőség által kitűzött célokat.
A teljesítmény menedzsment rendszerben követhetővé válnak az akciótervek. Az aktuális teljesítmény bármikor összevethető a kitűzött célokkal egyéni és szervezeti szinten egyaránt. A megbízható adatokból készülő elemzések pedig biztos alapot adnak a döntésekhez, fejlesztésekhez.
Mit jelent mindez a gyakorlatban?
- A stratégiával összhangban megtervezzük és kialakítjuk a cég teljesítménymérési rendszerét, közreműködünk a bevezetésnél és segítünk a mindennapi működésbe építésében.
- Kidolgozzuk a stratégia kulcs indikátorait.
- Mutatószámokat határozunk meg a folyamatok nyomon követésére és értékelésére.
- Szolgáltatás monitoring tevékenységet végzünk, kidolgozuk az SLA-kat (Service Level Agreement), azaz a szolgáltatás kritikus és mérhető pontjait.
- Vállaljuk projektek értékelését, mérését.
- Megtervezzük és felépítjük a munkatársi teljesítménymérés rendszerét.
- Segítünk a megfelelő ösztönzési rendszer kialakításában.
- Feltérképezzük és kidolgozzuk az értékesítési teljesítmény mérésének leghatékonyabb módszerét.
- Segítünk az ügyfél értékelési rendszer kidolgozásában.
- Vállaljuk véleményfelmérések és elemzések elkészítését (pl. ügyfél elégedettség mérés).