Teljesítmény menedzsment

Milyen helyzetekre nyújt megoldást

Láthatóvá tesszük a tényleges teljesítményt, legyen szó folyamatokról, feladatokról, egyéni munkáról, partneri- és ügyfél-együttműködések eredményességéről.

A vállalkozás stratégiáját elemekre bontva minden fontos akcióhoz, teendőhöz mérhető mutatószámokat rendelünk. A munkatársak számára a mindennapi feladatok szintjére lebontva kézzelfoghatóvá tesszük a vezetőség által kitűzött célokat.

A teljesítmény menedzsment rendszerben követhetővé válnak az akciótervek. Az aktuális teljesítmény bármikor összevethető a kitűzött célokkal egyéni és szervezeti szinten egyaránt. A megbízható adatokból készülő elemzések pedig biztos alapot adnak a döntésekhez, fejlesztésekhez.

Mit jelent mindez a gyakorlatban?

  • A stratégiával összhangban megtervezzük és kialakítjuk a cég teljesítménymérési rendszerét, közreműködünk a bevezetésnél és segítünk a mindennapi működésbe építésében.
  • Kidolgozzuk a stratégia kulcs indikátorait.
  • Mutatószámokat határozunk meg a folyamatok nyomon követésére és értékelésére.
  • Szolgáltatás monitoring tevékenységet végzünk, kidolgozuk az SLA-kat (Service Level Agreement), azaz a szolgáltatás kritikus és mérhető pontjait.
  • Vállaljuk projektek értékelését, mérését.
  • Megtervezzük és felépítjük a munkatársi teljesítménymérés rendszerét.
  • Segítünk a megfelelő ösztönzési rendszer kialakításában.
  • Feltérképezzük és kidolgozzuk az értékesítési teljesítmény mérésének leghatékonyabb módszerét.
  • Segítünk az ügyfél értékelési rendszer kidolgozásában.
  • Vállaljuk véleményfelmérések és elemzések elkészítését (pl. ügyfél elégedettség mérés).