Projektmenedzsment

Milyen helyzetekre nyújt megoldást

Az ötlet felmerülésétől a megvalósult projekt értékeléséig számtalan kérdés, probléma, változás, váratlan helyzet felmerül. Sok az emberi-, tárgyi-, gazdasági- és más összetevő, mindezzel együtt sok a kockázat és számtalan ponton megcsúszhat a kivitelezés.

A leghatékonyabb megoldás, ha a szerteágazó tevékenységek egy kézben futnak össze, ha valaki a „nagy totált” is látja, nem veszik el a feladatok sűrűjében, és gondoskodik arról, hogy minden időben történjen.

Vállaljuk a projektek előkészítésétől, részletes megtervezésétől kezdve a projekt teljes élettartama alatti koordináláson, támogatáson át, az előírások teljesülésének ellenőrzéséig, a projektzárásig tartó feladatok ellátását.

 

Mit jelent mindez a gyakorlatban?

  • Megtervezzük és felépítjük az adott projekt megfelelő irányításához szükséges leghatékonyabb rendszert.
  • Kialakítjuk és folyamatosan működtetjük a projekt irodát.
  • Ellátjuk a projekt előkészítés, tervezés, koordináció és támogatás feladatait.
  • Projekt kontrolling tevékenységet végzünk.
  • Vállaljuk projektek minőségbiztosítását.
  • Projekt auditok révén Partnereink visszacsatolást kapnak a projektben zajló tevékenységekről, így meggyőződhetnek terveik alakulásáról és sikeres megvalósításáról.