HR Business Partner

Feladatok

Személyes kapcsolattartás a p2m cégcsoport munkavállalóival és a támogatott szakterületen dolgozó vezetőkkel

A szakterületek támogatása a létszámtervezésben, bértervezésben, bérstruktúra kialakításában

Új kollégák toborzása a szakmai területek aktuális igényeinek megfelelően

Foglalkoztatási jogviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, új belépők integrálásának és beilleszkedésének támogatása

Bértárgyalások, napidíj/óradíj egyeztetések

Éves béremelések, bónuszok meghatározásának előkészítése, támogatása, kommunikálása a munkatársak felé

Szakmai képzési igények alapján közreműködés a képzési tervek összeállításában, a képzések megvalósításának menedzselésében

Közreműködés a csapatépítések tervezésében, szervezésében, megvalósításában

Részvétel a munkavállalói elégedettségi felmérés lebonyolításában

Javaslatok megfogalmazása a működés és a minőség javítására

HR szabályzatok írása

Elvárások

Felsőfokú végzettség

Min. 5 éves HR területen szerzett tapasztalat

MS Office alkalmazások magabiztos kezelése

Kreatív, önálló munkavégzés

Jó kommunikációs képesség

Igényesség önmaga és a munkája iránt

Jó stressztűrő képesség

Stratégiai gondolkodás

Folyamatmenedzsment szemlélet

Előnyt jelent

felsőfokú végzettség

közbeszerzői szakmai képzés

hatályos Kbt. ismerete

Amit kínálunk

versenyképes bérezés

próbaidő utáni hibrid munkavégzés

támogatjuk a szakmai fejlődést

jó csapat és munkahelyi légkör

jó csapat és munkahelyi légkör

változatos projektekben való részvétel

Jelentkezz most!

Kérjük töltsd fel önéletrajzod és motivációs leveled:

Adatkezelési hozzájárulás