Feladatok
Személyes kapcsolattartás a p2m cégcsoport munkavállalóival és a támogatott szakterületen dolgozó vezetőkkel
A szakterületek támogatása a létszámtervezésben, bértervezésben, bérstruktúra kialakításában
Új kollégák toborzása a szakmai területek aktuális igényeinek megfelelően
Foglalkoztatási jogviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, új belépők integrálásának és beilleszkedésének támogatása
Bértárgyalások, napidíj/óradíj egyeztetések
Éves béremelések, bónuszok meghatározásának előkészítése, támogatása, kommunikálása a munkatársak felé
Szakmai képzési igények alapján közreműködés a képzési tervek összeállításában, a képzések megvalósításának menedzselésében
Közreműködés a csapatépítések tervezésében, szervezésében, megvalósításában
Részvétel a munkavállalói elégedettségi felmérés lebonyolításában
Javaslatok megfogalmazása a működés és a minőség javítására
HR szabályzatok írása
Elvárások
Felsőfokú végzettség
Min. 5 éves HR területen szerzett tapasztalat
MS Office alkalmazások magabiztos kezelése
Kreatív, önálló munkavégzés
Jó kommunikációs képesség
Igényesség önmaga és a munkája iránt
Jó stressztűrő képesség
Stratégiai gondolkodás
Folyamatmenedzsment szemlélet
Előnyt jelent
felsőfokú végzettség
közbeszerzői szakmai képzés
hatályos Kbt. ismerete
Amit kínálunk
versenyképes bérezés
próbaidő utáni hibrid munkavégzés
támogatjuk a szakmai fejlődést
jó csapat és munkahelyi légkör
jó csapat és munkahelyi légkör
változatos projektekben való részvétel
Jelentkezz most!