RÓLUNK

Kézben tartjuk A folyamatokat

A p2m története 2008-ban kezdődött.

Stratégiánk fontos pontja, hogy a nagyvállalatoknál jól bevált módszereket, eszközöket alkalmazva segítséget nyújtsunk a kis- és középvállalkozásoknak, induló cégeknek.

Működésünk másik alapköve az indulástól kezdve, hogy amennyiben ránk is alkalmazható, a módszertanokat először magunkon próbáljuk ki. Így a legtöbb termékünket mi is alkalmazzuk, használjuk. Ilyen például a stratégiakészítés és a teljesítménymérés. Ez az „előtesztelés” azért is fontos számunkra, mert így tudunk hitelesek maradni ügyfeleink számára és tényleges segítséget nyújtani ahhoz, hogy a céljaik ne csupán álmok maradjanak.

Az elképzeléseink és a működési koncepciónk első nagy visszaigazolását 2011-ben kaptunk, amikor felkerültünk a MAG Zrt. által akkreditált tanácsadó szervezetek listájára. Az akkreditáció révén bekapcsolódhattunk a Vállalati Tanácsadás Program megvalósításába és a hazai vállalkozások fejlesztésére irányuló program keretében, támogatott formában teljesíthettük a hozzánk forduló kis- és középvállalkozások igényeit.

Családbarát intézkedéseink elismeréseként 2012-ben KKV kategóriában elnyertük a CSR Hungary Díjat. Családbarát Munkahely címet kaptunk az Emberi Erőforrások Minisztériumától, majd kisvállalat kategóriában elnyertük az Üzleti Etikai Díjat. Ügyvezetőnket, Patonai Ágnest a Példakép Alapítvány 2014-ben az 50 példaértékű fiatal vállalkozó közé választotta. 2016-ban az Investors in People Hungary és a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara által alapított Magyarország Legkiválóbb Vállalata díjjal jutalmazták a működésünket. 2016 őszén pedig beérett az előző évek munkája: hazai bajnokként jutottunk tovább az RSM által szponzorált European Business Awards hazai fordulójából, így a nemzetközi mezőnyben is képviselhettük Magyarországot az Év Munkáltatója kategóriában. 2017-ben újabb büszkeség ért minket, megkaptuk a Szerethető Munkahely minősítést.

Fontos számunkra, hogy a működésünkkel olyan normákat követünk, amelyekkel teljesítjük munkatársaink, ügyfeleink, együttműködő partnereink és a környezet elvárásait, és amelyekkel ösztönzőleg hatunk a velünk kapcsolatba kerülő szervezetek, vállalkozások számára.

Legfontosabb mérföldköveink

  • 2008

    A p2m Consulting alapítása

  • 2010

    ISO 9001 tanúsítvány megszerzése

  • 2011

    Vállalati Tanácsadás Program akkreditáció

  • 2012

    m1 Családbarát magazinbemutatkozás

  • 2012

    CSR Hungary Díj elnyerése

  • 2012

    Nyitóelőadás az első hazai TedXWomen rendezvényen

  • 2013

    „Jó, ha tudod… a munkabiztonságról” c. tájékoztatónk megjelenése

  • 2013

    Részvétel fogadó szervezetként és pioneer küldése a Climate KIC programba

  • 2013

    MNB Klub „Értékalkotók” bemutatkozás

  • 2014

    A GOP 3.3.3 pályázati konstrukció keretében 6 partnerünk marketing tevékenységének és piacra jutásának támogatása

  • 2014

    Példakép Pályázat: Patonai Ágnes az 50 példaértékű fiatal vállalkozó között.

  • 2015

    Családbarát Munkahely lettünk

  • 2015

    CSR Piac pályázat és kiállítás

  • 2015

    Bemutattuk a „Léc fölött” minőségbiztosítási rendszert a TAFISA Világkongresszuson

  • 2015

    Elnyertük az Üzleti Etikai Díjat kisvállalat kategóriában

  • 2016

    Legkiválóbb Vállalat lettünk

  • 2016

    European Business Awards - Nemzeti Bajnokok lettünk

  • 2017

    Szerethető munkahely lettünk

  • 2020

    Tudásbarát szervezet pályázat I. helyezett - Kisvállalkozás kategória

Csapatunk

  • Patonai Ágnes

    Minőségirányítási mérnöki végzettséggel közel 20 éve segítem vállalkozások vezetőit működésfejlesztési feladatokban. Legyen szó törvényi megfelelésről, vagy egy szabványnak megfelelő tanúsítás megszerzéséről, vagy éppen csak egy alapos rendrakásról. Rendszerszemléletemmel és precíz szervezőkészségemmel, szisztematikusan végig gondolva vezetem végig ügyfeleinket a célként megfogalmazott eredményekig.

    Nagyon szeretem a kisvállalkozások egyedi és mégis ismerős kihívásait, mert a saját cégünkben testközelből is találkoztam ezekkel. A megoldáshoz sokszor azonban a nagyvállalatoknál szerzett tapasztalataim vezetnek, melyeket letisztultan, egyszerűsítve adok át az ügyfeleknek, így számukra is közérthetővé téve a bonyolult elméleteket.

    Jelenleg a tanácsadó cégünket vezetem, ahol elsősorban a tanácsadói csapat fejlesztése és szervezése, valamint az új megbízások szerzése tartozik hozzám.

    Pozitív hozzáállásom és szenvedélyem a rend és átláthatóság iránt segítenek a mindennapokban. Hiszek a folyamatos önképzésben, fejlődésben és erre bíztatok mindenkit a környezetemben is.

     

  • Szabad Tamás

    Minőségirányítási mérnöki diplomát szereztem 2000-ben, majd egyből tanácsadóként kezdtem meg pályafutásom. Az első néhány évben irányítási rendszerek bevezetésével foglalkoztam, azt követően hamar bekerültem folyamatmenedzsment és teljesítménymérési projektekbe, amik később a fő szakterületemmé váltak.

    Pályám során nemzetközi és magyar tulajdonú tanácsadó cégeknél is dolgoztam, lehetőségem adódott multinacionális cégektől kezdve, hazai nagyvállalatokon keresztül, állami és közigazgatási szervezetekig számos projektben tapasztalatot szerezni.

    A p2m-et – saját tanácsadó cégünket – 2008-ban alapítottuk, ahol jelenleg ügyvezetői feladatokat látok el. A feladatkörömbe tartozik az üzletfejlesztés, a tanácsadói projektek irányítása, valamint a cég operatív és pénzügyi vezetése. Hiszek abban, hogy tanácsadó csapatunkkal és eszköztárunkkal hozzájárulunk a szervezetek fejlődéséhez, értéket teremtünk.

    Bár a mai napig szívesen bekapcsolódok a tanácsadói projektek egyes feladataiba is, de már elsősorban a cégünk építése, a tanácsadói tevékenységünk fejlesztése jelenti számomra a legfőbb motivációt.

  • Fehér Melinda

    11 éves tanácsadói múlttal rendelkezem, melyből több évet multinacionális környezetben szereztem belső tanácsadóként. Több évet dolgoztam IT fejlesztési projekteken, különösen CRM rendszerek bevezetésén, illetve üzletfejlesztőként új termékek és szolgáltatások létrehozásán, piaci bevezetésén, termékéletciklus menedzsmentjén.

    Jelenleg szervezet- és folyamatfejlesztési projektekben dolgozom, melyek vezetése is hozzám tartozik és stratégia alkotással is sokszor és örömmel foglalkozom.

    A tanácsadáson kívül négy éve a festészet is belépett az életembe, mely segít a munkámban edzésben tartani kreatív hozzáállásomat, problémamegoldó képességemet. Továbbá szabadidőmben sportolok, olvasok, illetve szívesen töltök időt a természetben.

    Transzparens kommunikációval, empátiával igyekszem megérteni és összehangolni a munkám során jelentkező igényeket és problémákat. Célom, hogy hatékonyabb, eredményesebb, átláthatóbb működés elérésében segítsek ügyfeleimnek, illetve az, hogy mindezt kellemes légkörben, csapatmunkával valósítsam meg.

     

  • Fülöp Kinga

    Jelenleg mesterszakos pszichológus hallgató vagyok az ELTE-n, emellett gyakornokként dolgozom a p2m-nél, segítve a tanácsadók munkáját.

    Alapszakos diplomámat és egyben viselkedéselemzői végzettségemet 2020 nyarán szereztem meg. Nagyon szeretem, hogy a tanácsadás folyamata nagyfokú precizitást igényel, emellett kiemelkedő fontosságú a munka során az emberekkel való helyes kommunikáció is. Ez az, ami számomra rendkívül érdekessé teszi a munkát, hiszen mindez nagyon izgalmas kombinációja az üzleti életnek és az emberekkel való kommunikációnak.

    Érdekel az emberek változáshoz való hozzáállása, ezért kitűzött célom többek között az, hogy a későbbiekben képes legyek megkönnyíteni ügyfeleinknek egy-egy átállást - ezzel téve gördülékenyebbé a tanácsadás folyamatát. Bár közel állnak hozzám a monotonitást igénylő munkafolyamatok, szívesen merülök el az intenzív koncentrációt igénylő feladatban is.

    Kiemelten fontosnak tartom a folyamatos tanulást és képzéseket, ezért próbálok mindent megtenni azért, hogy minél több új és releváns információt, tudást szerezzek ezeken a területeken.

     

  • Kocsis Zsuzsa

    Környezet-, munka-, tűzvédelmi tanácsadóként segítem a p2m csapatát és projektjeit, okleveles környezetmérnök, munkavédelmi szakmérnök, tűzvédelmi előadói végzettséggel rendelkezem.

    13 évig dolgoztam egy 2000 fős autóipari beszállító EHS (Environmental-Health-Safety) csoportvezetőjeként így nagyon nagy tapasztalatot szereztem nagy létszámú és komplex feladatok ellátásában, és lassan 10 éve dolgozom rész vagy teljes munkaidőben tanácsadóként, ahol a kis- és középvállalkozásokat érintő követelmények teljesítésében is gyakorlatot szereztem.

    Fő feladatom a szervezetek környezet-, munka-, és tűzvédelmi feladatainak azonosítása és a megoldásban való részvétel a szervezet igényeinek és lehetőségeinek megfelelően. Gyakran felmerülő megbízás, hogy a személyre szabott szabályzásuk és tréningjük alapján az önálló munkára készítem fel őket, de gyakori kérés az is, hogy rendszeresen kísérjem figyelemmel és lássam el tanácsaimmal a tevékenységüket.

    Erősségem a megfelelőségi felmérés és az EHS átvilágítás készítése.

     

  • Kuti Anita

    Minőségüggyel kezdtem a pályámat, majd nagyon hamar megtalált az informatikai biztonság, és később természetesen kapcsolódó témaként az adatvédelem. Hogy a szakmámat mennyire komolyan gondolom, azt az itt megjelent fotóm is mutatja. A hobbim a hivatásom. Ez természetesen eredményezi, hogy nincs kompromisszum. Minden feladatomban és projektemben a maximumra törekszem és a legjobb megoldásokra. Sokszor ezeknek a megoldásoknak az időnyomás ad még cifrább kereteket, hiszen aki ilyen területen kér segítséget, általában azonnali megoldásokat akar. Mottóm: „A lehetetlent azonnal teljesítjük, a csodára egy kicsit várni kell.”

    Tapasztalatom már több, mint szeretném, megoldandó problémával azonban még mindig meg tudnak lepni az ügyfelek. Így most már egyre gyakrabban kisebb csapatot is vezetek, hogy az ő speciális szaktudásukkal kiegészítve még szélesebb spektrumon adhassunk megoldást az információ- és adatbiztonsági területeken. Célom, hogy az informatikai biztonság iránti tudatosság általánosan növekedjen.

    Kávéval működök, kikapcsolódásként túrázom és bringázok, a magas hegyekben és a vízben érzem magam otthon.

  • Erdei-Molnár Zita

    Közgazdász és humán szervező diplomával kerültem be egy mérnökök által „uralt” területre, a minőségirányításra. Így az üzleti és humán szemléletet kombinálom a műszaki megközelítéssel. Kezdetben egy tanácsadó csapat háttértámogatójaként tevékenykedtem, majd az összegyűjtött tapasztalatokat és tudást a tanácsadói oldalon kamatoztattam, ahol azóta is folyamatosan képzem magam. Lelkesít, hogy a keretet adó szabványok által segíthetem vállalatok, vállalkozások fejlődését, hatékony működését. Fő területem az ISO 9001 és az ISO 13485 szabványok szerinti működés kialakítása. Szeretem, ahogy a szabványok száraz szövegezését a mindennapok gyakorlatára fordítjuk. A projektmenedzsment, folyamatfejlesztés és szervezetfejlesztés egyes elemeit pedig még a magánéleti feladatokban is hasznosítom, legyen szó kockázatértékelésről, változáskezelésről, vagy napi ütemezésről.

    Fő alapelvem, hogy a „szabványosításra” és a fejlesztésre ne kötelezettségként, hanem lehetőségként, szakmai nyereségként tekintsen a szervezet minden munkatársa.

    „A minőség azt jelenti, hogy akkor is jól csinálsz valamit, amikor nem látják.” (Henry Ford)

     

  • Szűcs Beáta

    Minőségszabályozó élelmiszermérnökként diplomáztam a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetemen.

    Tudásom azóta is folyamatosan fejlesztem. 2007-ben a BME-n minőségirányítási rendszermérnök lettem. Emellett számos ISO szabvány-szerinti auditor tanfolyamot végeztem, kiemelve az ISO 9001 és az ISO 13485 szabványokat.

    Pályám kezdetétől „működés irányítással” foglalkozom. A kezdeti években junior tanácsadóként szereztem gyakorlatot az irányítási rendszerszabványok bevezetésében és működtetésében, később multi környezetben alkalmazottként dolgoztam minőségirányítási területen. Pár éve visszatértem a tanácsadáshoz. Számos iparágban megfordultam, a rendszámtábla gyártástól kezdve a tejtermelő tehenészeten át, a villamos energia előállításig, ami szélesítette az ismereteim, a látás- és gondolkodásmódomat. Jelenlegi munkáim nagy része az orvostechnikai eszközök gyártás-forgalmazás szabályozásához kötődik. A tanácsadásban a feladatok sokszínűsége vonz, melyek változatosságot jelentenek és rugalmasságot kívánnak.

     

     

  • Székely Tünde

    A p2m csapatát irodavezetőként erősítem, vagyis én biztosítom, hogy a tanácsadók munkájához minden szükséges háttér rendelkezésre álljon.

    Én magam 2004-ben szereztem meg az első egyetemi diplomámat, és azóta vagyok jelen a munkaerőpiacon, ahol több évet dolgoztam mind egyetemi oktatóként, mind irodavezetőként. Az én feladatom a cégnél az iroda folyamatos és hatékony működésének biztosítása, illetve a back office feladatok ellátása. Alkalomadtán egyes projektek hattérmunkájába is bekapcsolódom.

     

    Nagyon fontos számomra a folyamatos tanulási, fejlődési lehetőség, ezért igyekszem nyitott szemmel járni a világban, és fogékony maradni a tanulásra, fejlődésre. Nagyon fontos számomra a munkával töltött idő és a pihenéssel töltött idő közötti egyensúly megtalálása, ami egy folyamatos kihívást jelent. Mivel azt preferálom, hogy a figyelmemet egyszerre csak egy dologra összpontosítsam, ez ennek szétválasztásánál sincs másképpen. Mondhatjuk úgy is, hogy „zsiliprendszerrel” működöm. A munkán kívül edzéssel, tánccal, olvasással, illetve gyakran utazással töltöm fel lemerülő energiaforrásaimat.

     

  • Vecsey Dalma

    Marketing szakirányon, gazdasági mérnökként végeztem. Az igazi közegem a beszélgetés, a szavak, az emberi történetek.

    Dolgoztam kommunikációs ügynökségnél, kis- és nagyvállalati marketingesként, szerveztem rendezvényeket üzleti találkozótól kezdve több száz fős konferenciáig, vezettem irodát mindennapi adminisztratív teendőkkel. Írtam szakcikkeket, blogposztokat, előadásanyagokat, PR szövegeket, vállalati külső és belső tájékoztatókat.

    Ahhoz, hogy igazán az ügyfél nevében írjak és beszéljek, mindig igyekeztem az ő szemével látni, az ő fejével gondolkodni, az ő helyzetére megoldást találni. Ezek a kapcsolódások indítottak el egy másik vonalon. Az utóbbi tizen-x évben már főleg azzal foglalkozom, hogy A-ból B-be juttassak embereket, vállalkozásokat. A saját életükben, a saját útjukon. Trénerként, coachként segítem őket, hogy kimondják és lépésről-lépésre megteremtsék azt, amit célként tűznek maguk elé.

    Abban hiszek, hogy a dolgok egyszerűek, ha nem bonyolítjuk túl őket. Mindig az első gondolat szól legbelülről, ezért érdemes odafigyelni a megérzésekre. Minden egyéb jön magától.

Mi így dolgozunk

A tanácsadói munka lényege, hogy a legjobb megoldást találjuk az ügyfél problémájára, kérésére. A cégek életében sok a közös pont, de ahogy minden ember, úgy minden szervezet is más. Nem hiszünk az egy kaptafára adott tanácsokban. Ezért fordítunk időt az alapozásra, hogy megismerjük az ügyfelet, a teljes működését, és azt a megoldást hozzuk, ami számára az adott helyzetben a leghatékonyabb. A cél a jól működő, sikeres vállalkozás, elégedett munkatársakkal és tervezhető jövővel.

A megkeresésre felvesszük Önnel a kapcsolatot.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Díjak & eredmények

  • CSR Hungary Díj

    2012-ben a kis- és középvállalkozások kategóriájában elnyertük a CSR Hungary Díjat.

  • Példakép

    Ügyvezetőnket, Patonai Ágnest a Példakép Alapítvány 2014-ben az 50 példaértékű fiatal vállalkozó közé választotta.

  • CSR Piac

    Felelős foglalkoztatói kategóriában díjazta pályázatunkat a KÖVET Egyesület a Fenntartható Gazdálkodásért és az Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Ezzel lehetőséget kaptunk, hogy saját standdal vegyünk részt a legjobb vállalati gyakorlatokat bemutató CSR Piac kiállításon.

  • Üzleti Etika Díj

    Kisvállalat kategóriában elnyertük az Üzleti Etikai Díjat, amelyet László Ervin professzor, a Budapest Klub alapító elnöke és Demcsák Mária, a Piac & Profit magazin alapító főszerkesztője hozott létre az üzleti életben tisztességesen, felelősen működő cégek elismerésére.

  • MNB Klub - Értékalkotók

     Magyar Nemzeti Bank létrehozta az MNB Klub-ot, ahol a p2m Consulting beválasztásra került az „Értékalkotók” közé.

  • Magyarország Legkiválóbb Vállalata Díj

    Az Investors in People Hungary és a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara által alapított Magyarország Legkiválóbb Vállalata díjjal jutalmazták a működésünket "Szervezeti együttműködés" kategóriában.

  • European Business Awards megmérettetés

    2016 őszén hazai bajnokként jutottunk tovább az RSM által szponzorált European Business Awards hazai fordulójából, így a nemzetközi mezőnyben is képviselhettük Magyarországot az Év Munkáltatója kategóriában.

  • Szerethető Munkahely Díj 2017

    2017-ben újabb büszkeség ért minket: megkaptuk a Szerethető Munkahely minősítést a DreamJo.bs által meghirdetett pályázaton.

  • Minősített Vállalható üzleti szereplő

    Sikerült helytállnunk a Bridge Budapest által kidolgozott minősítési rendszerben. Így a Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezés keretében megkaptuk a Vállalható Üzleti Szereplő minősítést. A Vállalható Üzleti Szereplők Manifesztója IDE kattintva tekinthető meg.

  • Családbarát munkahely 2020

    2020-ban a Családbarát Hely tanúsító védjegyet szereztünk jelenlegi működési gyakorlataink elismeréseként.

  • Tudásbarát szervezet

    A 2019-es SEED Alapítvány és a TTKA által meghirdetett Tudásbarát szervezet pályázaton I. helyezett lettünk kisvállalkozás kategóriában

  • ISO 9001 és ISO 27001 tanúsítvány

    Az ISO 9001 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert működtetünk, amelyet a Certop Termék- és Rendszertanúsító Kft. által kiállított tanúsítvány igazol. Emellé az ISO 27001 tanúsítást is megszereztük, így rendszereink integráltan már az információbiztonsági követelmények teljesülését is biztosítják.